alexstable

Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

VAD SKA JAG GÖRA?:D

Av Sandra Le - 17 januari 2014 15:58

Låten är från Rihanna egentligen. Owo

Hej!Kära någon, skrev inte igår xD. Hade så mycket att göra. Blev tills slut trött och kunde inte... Åhh!  Och blev trötta på B'tch som håller på att attackera min bror ^^. So annoying liksom. Men iallafall så sökte jag av någon anledning på:"Sorliga låtar"..


Och så hittade jag den där låten ovanför all text. <3

Samma som min situation ._.

Jag vet inte om den jag VAR ihop med verkligen var kär i mig.. Och han troligen blev ihop med mig för att vara snäll. Var ganska ledsen efter men det blev ju bara så. :/

__________________________________________________________________________________________________

Hehe ni ska ju inte lyssna på mitt liv. :D


Jo här är några nyheter från MAJJ:


Det kommer att komma historier och sådant skit in här på bloggen som jag ska hitta på men jag vet inte riktigt ännu vad jag ska ha för något. SÅ RÖSTA NU! :D

Vilken katergori: ?

  1. Spänning & Magi
  2. Sorgligt & Kärlek (Och spänning xD, och kom ihåg att om du väljer detta KAN du gråta i någon av avsnittet .. :P)

Hur ska jag göra?Owo

  1. Skriva i bloggen med vanliga bilder och så.
  2. Bilder & text på bilden.

Tack om du ger förslag!Skriv bara i kommentaren om vad du vill ha <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Le - 31 januari 2014 22:22

Hej!! Jo som sagt så bloggar jag från mobilen just nu, så många ord kanske låter fel och stavas fel för till ex jag skriver ett Skrik med massa A, då ändrar det sig till ett annat ord. Försöker förklara men är inte så bra på det nej. XD     Sku...

Av Sandra Le - 29 januari 2014 17:55


Heres comes a intresting new!   Japp, som ni alla "SS" fans har märkt, så kan man göra hjärtan på SS!   Coolt? Håll ner SHIFT och tryck på 4. Då kommer det fram ett hjärta! ;) Okej, ska försöka börja med andra delen av Ett krossat och hemli...

Av Sandra Le - 26 januari 2014 10:44

Har du inte läst del 1?Rekommenderar att du läser del 1 först så att du hänger med!Bläddra ner bara och så hittar du den ;) __________________________________________________________________________________________________   Wow, det här var fa...

Av Sandra Le - 23 januari 2014 16:24

Har ni inte läst 1:an ännu? Bäst att läsa den först innan ni läser tvåan. Jag improviserar nu, HAHA :D _____________________________________________________________________________________________________ Vi börja packa ihop. Moa är fortfarande a...

Av Sandra Le - 20 januari 2014 15:41

Hej! Ingen har riktigt valt ännu, men hoppas någon väljer vilka katergorier och sånt det ska bli!:) Här kommer del  1 av "Ett hemligt och krossat hjärta." ___________________________________________________________________________________________...

Presentation


Jag är en tjej från Moorlandstallet och har ingen pappa eftersom han dog av en sjukdom.:/
Men SilverBeauty var till stor tröst. Var inte elaka mot dina hästar på SS!Du vet aldrig när du behöver de ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest på Starstable?
 Inget, skittråkigt
 Uhm.. har inte testat..
 Vad är det för något.. Star..stable?
 Jo, allt! Så fantastiskt kul!
 Starrider!Alltid velat ha det!
 Umgås, ha klubb osv..
 Att lösa uppdrag
 Shoppa, livet liksom.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pictures

                           

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards