alexstable

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Sandra Le - 12 januari 2014 15:51

Idag har Victoria Eveninggirl och jag gjort en video som vi fick göra om flera gånger. Fast det var lite kul :D. Ja nu får ni se de här nedan. Det kan ta tid lite innan videon börjar xD Vet inte varför men det funkar att se på de iallafall.

Del 1


 

Del 2


 

Del 3



Del 4


 

De tog ganska lång tid att jobba med. Fast till slut fick vi ladda ned de, och det var ännu jobbigare. Det är delar som har splittrat ut i filerna och vet inte vart de flög iväg men nu ligger de i ordning iallafall.

Av Sandra Le - 12 januari 2014 14:16

Idag är jag med en kompis som heter Victoria Eveninggirl. Vi försöker göra buggar och sånt för att gå in i hus på Övergiven Bondgård. Hon är typ lika tramsig och.. konstig som jag :D

(Och hon är MYCKET MYCKET tråkigare än mig xD)

Aja men här är hon och jag som är inne i.. eller man kan säga bara jag. :P

 

Sedan försökte vi komma upp på en ställe.. och man måste ta sats för att komma upp dit.

Vilken liten bild det blev :D

Victoria: Denna bugg som jag ska göra nu är för de som inte är SR ^^


Jag:VA?

Jo, hon tänkte göra en bugg..

Hahaha mitt i när jag skrev i bloggen, ramlade jag mer i hållet bredvid av ingen andledning och jag fasnade xD

Fick ringa upphämtning..

Och jag visste vad bugget var... Hon skulle komma OVANFÖR Demacusgruvan. Okej pallade inte mer med Buggar och sånt.. Så vi fick göra något annat.

Victoria: FIKA

Jag:Tänkte samma.

Hon rusade iväg..

Jag:VÄNTA!

Victoria: KOM IGEN :D

Sedan rusade JAG iväg :D Hahah liksom bah:"Vem kommer först vinner" Men det var inte riktigt så ^^

Vi skulle bara fika.Jaha Nu härmade hon mig igen -.-''

Hon tog samma dryck som jag gjorde och samma mat ^^

Victoria: MOHEHEHEH

Jag: >->

Victoria: :D

Sen kom en tjej som satt på henne. Vici: Sluta. Jag: :D Vici: Vad?

Jag: HAHAHAHAHAH

Vici: SLUTA D:

Jag fortsatte skratta xD Det var bara askul

Vici: SLUTA SITTA DÄR.

Japp, någon satt på mig och inte på henne. xD

Hehe.. ska inte skriva mer idag!


Ha en bra dag <3

~Luv Sandra~

Av Sandra Le - 12 januari 2014 12:42

Hej!Som ni säkert hört har jag skapat en ny blogg, och om ni har besökt den gamla bloggen stod det att jag kommer byta blogg, för det funkade direkt inte SÅ bra med den andra ._.


Men imorgon, alltså den 13/1 - 2014 ska den vara färdig med Utseende & Bakrund!(Och annat också xD)

Om ni behöver hjälp med buggar och sånt på SS (StarStable), kan ni kontakta mig, eller genom denna länken:"Hjälp & support"


Så får ni ha en bra dag då <3


~Luv Sandra~

Presentation


Jag är en tjej från Moorlandstallet och har ingen pappa eftersom han dog av en sjukdom.:/
Men SilverBeauty var till stor tröst. Var inte elaka mot dina hästar på SS!Du vet aldrig när du behöver de ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest på Starstable?
 Inget, skittråkigt
 Uhm.. har inte testat..
 Vad är det för något.. Star..stable?
 Jo, allt! Så fantastiskt kul!
 Starrider!Alltid velat ha det!
 Umgås, ha klubb osv..
 Att lösa uppdrag
 Shoppa, livet liksom.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pictures

                           

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards