alexstable

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Sandra Le - 14 januari 2014 13:58

Halloj Halloj, idag så är jag SR!Eller var det igår med men det är första gången jag lägger ut ett videoklipp om vad jag gör när jag är SR!:D

Bara så ni vet så tog det MEGAJÄTTE långtid. För den var typ 717 MG..

Del 1


 

Del 2


 


Fast sen fick jag baka! Det var nog bäst av allting. Och så här är bilder och sånt när jag äter tårtan xD

   


 

Woooooow!Det var längesedan jag såg något så fint Owo..

Information:

Du mst vara level 12 och 1 dag efter om du har gjort alla uppdrag som är nödvänliga, kan du göra detta nästa dag.

Och man ska antagligen baka itid... xD

Här kan ni se om ni vill, men skyll er själva om ni missar det roliga.. :P

Presentation


Jag är en tjej från Moorlandstallet och har ingen pappa eftersom han dog av en sjukdom.:/
Men SilverBeauty var till stor tröst. Var inte elaka mot dina hästar på SS!Du vet aldrig när du behöver de ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest på Starstable?
 Inget, skittråkigt
 Uhm.. har inte testat..
 Vad är det för något.. Star..stable?
 Jo, allt! Så fantastiskt kul!
 Starrider!Alltid velat ha det!
 Umgås, ha klubb osv..
 Att lösa uppdrag
 Shoppa, livet liksom.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pictures

                           

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards