alexstable

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Sandra Le - 23 januari 2014 16:24

Har ni inte läst 1:an ännu? Bäst att läsa den först innan ni läser tvåan. Jag improviserar nu, HAHA :D

_____________________________________________________________________________________________________

Vi börja packa ihop. Moa är fortfarande arg, som sagt. Hon är lika envis som alltid. Kan hon inte komma och hälsa på sista gången? Jag klappade iallafall och nosade och gosade, alltså allt med Silver. Hon har ögon bruna som .. aa någonting. (Enda jag kom på var bajs men.. O.O)


Efter mitt utbrott hände inget speciellt, bara som om ingenting hade hänt. Det fanns ännu ett hopp att jag kan komma tillbaks.. Och jag hoppas att hoppet är större än vad jag tror.

"Rosemary?Är du klar?" ropar mamma från DERAS rum. Palla svara. Är fortfarande arg. Hoppas att allt går bra.., försöker jag påminna mig själv.


På vägen till bilen tittade jag runt om Moa var här någonstans. Nej. Hon syntes inte till. Så jag klev in i bilen..


Vi körde lite, men när vi körde förbi några träd såg jag Moa. Hon såg ledsen ut. Vi körde förbi henne. Förbi allt minnen. 

"Mamma, stoppa bilen jag behöver kissa!", skrek jag.

"Okej, lugna dig. Älskling, stoppa bilen."

Just nu kunde jag andas lugnt. Jag sprang mot trädet Moa var och krama henne hårt. Jag fattar inte att detta är på riktigt. "Moa, jag älskar dig, vart du än är, eller vad du än är.. så är du min bästa vän"

Hon nickade och jag släppte taget. Sprang iväg. Och klev in i bilen.

Presentation


Jag är en tjej från Moorlandstallet och har ingen pappa eftersom han dog av en sjukdom.:/
Men SilverBeauty var till stor tröst. Var inte elaka mot dina hästar på SS!Du vet aldrig när du behöver de ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest på Starstable?
 Inget, skittråkigt
 Uhm.. har inte testat..
 Vad är det för något.. Star..stable?
 Jo, allt! Så fantastiskt kul!
 Starrider!Alltid velat ha det!
 Umgås, ha klubb osv..
 Att lösa uppdrag
 Shoppa, livet liksom.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pictures

                           

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards