alexstable

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Sandra Le - 31 januari 2014 22:22

Hej!! Jo som sagt så bloggar jag från mobilen just nu, så många ord kanske låter fel och stavas fel för till ex jag skriver ett Skrik med massa A, då ändrar det sig till ett annat ord. Försöker förklara men är inte så bra på det nej. XD



Skulle egentligen leka med en kompis imorgon, alltså lördag.  Men det blev lite strul. Har INGEN mer än en och jag som har skrivits i gästboken eller något ???

Så kuuuuuul då!

XD


Okay. Ha en trevlig helg! Ska försöka blogga imorgon med! 


P.s Helvete. Råkade inte logga in på Starstable idag. Jag som är det största fan .. NEEEEEEEEJ !! ☆◆

□■

Presentation


Jag är en tjej från Moorlandstallet och har ingen pappa eftersom han dog av en sjukdom.:/
Men SilverBeauty var till stor tröst. Var inte elaka mot dina hästar på SS!Du vet aldrig när du behöver de ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest på Starstable?
 Inget, skittråkigt
 Uhm.. har inte testat..
 Vad är det för något.. Star..stable?
 Jo, allt! Så fantastiskt kul!
 Starrider!Alltid velat ha det!
 Umgås, ha klubb osv..
 Att lösa uppdrag
 Shoppa, livet liksom.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pictures

                           

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards